MIEJSCE PRACY: POLSKA – PRACA 100% ZDALNA
- 
 Specjalista/ka ds. obsługi klienta z J. NIEMIECKIM MIEJSCE PRACY: POLSKA – PRACA 100% ZDALNA TWOJE ZADANIA: - rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji;
- zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie;
 OCZEKIWANIA OD KANDYDATÓW: - 
znajomość języka niemieckiego (C1) - warunek konieczny; 
- 
znajomość języka angielskiego (B1/B2); 
- 
bardzo dobre połączenie z internetem! 
 O STANOWISKU: godziny pracy: zmiany 9:00-17:00 lub 11:30-19:30 - TY WYBIERASZ, praca w dniach poniedziałek – sobota (sobota ok. raz w miesiącu) - 
weekendy dodatkowo płatne 
- 
bonusy agencyjne 
 CO MAMY DLA CIEBIE? umowę o pracę lub zlecenie 
 wynagrodzenie: 6200-6500 pln bruttopakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bony świąteczne program poleceń pracowniczych Kandydatów prosimy o aplikowanie na adres: jobs@personnelandmedia.com (w tytule: niemiecki obsługa klienta) Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”.