Zlecenia, Praca - nowaRobota.pl
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

    Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (100% zdalnie)

    Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Inne
    1 Posty 1 Uczestników 535 Wyświetlenia
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • K Niedostępny
      Kikunia
      ostatnio edytowany przez

      Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

      Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny, za zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów jednej z największych światowych firm komputerowych.

      Do Twoich obowiązków należeć będzie:

      1. Komunikacja telefoniczna i mailowa z istniejącymi klientami w celu rozwiązania ich problemów nietechnicznych i logistycznych;
      2. Udzielanie informacji istniejącym klientom i potencjalnym klientom przez telefon, e-mail oraz obsługa zapytań;
      3. Utrzymania klientów, przyczynianie się do ich doskonałej obsługi oraz rozpoznawanie/promowanie odpowiednich produktów i usług;
      4. Zapewnienie wysokiej jakości usług poprzez przestrzeganie określonych procesów i procedur;
      5. Aktualizacja bazy danych klientów oraz dokumentowanie działań i historii dla kolejnych kontaktów i kampanii;
      6. Odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich wymagań i zasad bezpieczeństwa firmy i klienta.

      Przywitamy Cię w zespole jeśli:

      1. Posiadasz podstawowa wiedzę informatyczna na temat systemów operacyjnych (WIN, MC OS) i sieci
      2. Posiadasz doskonałą (minimum C1) umiejętność komunikacji pisemnej i werbalnej w języku polskim i niemieckim;
      3. Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim (umiejętność rozumienia dokumentacji procesowej w języku angielskim oraz pisanie wymagane do logowania w narzędziu CRM) A2-B1
      4. Jesteś zorientowany na klienta (empatia, pozytywne nastawienie przy użyciu odpowiedniego pozytywnego języka, profesjonalny sposób wsparcia)
      5. Umiesz rozwiązywać problemy (posiadasz umiejętność studiowania, analizowania, rozumienia i ustalania priorytetów);
      6. Cechuje Cię proaktywność (chęć rozwiązania problemu klienta), motywacja i entuzjazm;
      7. Posiadasz umiejętność identyfikowania potrzeb klienta.

      W zamian za swoje zaangażowanie otrzymasz:

      1. Premie finansowe i konkursy zespołowe;
      2. Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy;
      3. Ciągłe wsparcie doświadczonych kolegów;
      4. Dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
      5. Dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
      6. Dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
      7. Pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
      8. Rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i międzynarodowej współpracy.

      Zainteresowane osoby proszę o kontakt: Iwona Kamińska, iwona.kaminska@foundever.com, tel.: 692 256 886

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • Pierwszy post
        Ostatni post
      FAQ | Kontakt | Regulaminy | By NodeBB | 2025 © nowaRobota.pl