Zlecenia, Praca - nowaRobota.pl
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

    Pracownik Help Desk (praca tymczasowa)

    Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Inne
    1 Posty 1 Uczestników 989 Wyświetlenia 1 Obserwuje
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • L Niedostępny
      librus
      ostatnio edytowany przez

      LIBRUS
      #inspirujeMY

      Działaj z nami i wspieraj w codziennej pracy nauczycieli i dyrektorów szkół!
      Zakończenie roku szkolnego to nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas czas wzmożonej pracy. Dlatego szukamy osób, które dołączą do nas w roli:

      Pracownika Help Desk (praca tymczasowa)
      Nr ref.: CC/10/2022
      Miejsce pracy: Katowice (praca stacjonarna)

      Charakter stanowiska i Twoje zadania:
      Praca na pierwszej linii pomocy telefonicznej dla naszych klientów.

      Początkowo wyszkolimy Cię z naszych systemów - poznasz je od środka.
      Następnie będziesz telefonicznie wspierać nauczycieli, dyrektorów i rodziców
      w obsłudze naszych systemów.

      Dlaczego warto?
      Twoja praca realnie przekłada się na wsparcie edukacji - dzięki Tobie nauczyciele sprawnie poradzą sobie z problemem i będą mogli skupić się na nauczaniu!

      Aplikuj do nas jeśli:

      • masz dobrą dykcję i jesteś kulturalny/a
      • łatwo nawiązujesz kontakty i jesteś komunikatywny/a
      • łatwo zapamiętujesz informacje (szczególnie te dotyczące rozwiązań informatycznych 🙂
      • interesujesz się branżą IT

      Jak pracujemy?

      • od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
      • stacjonarnie w biurze w Katowicach
      • termin zatrudnienia 16.05 - 30.06.2021
      • umowa o pracę (3200 zł brutto) lub zlecenie (19,70 zł brutto/h)

      Jak wygląda proces rekrutacji?

      1. Wyślij nam swoje CV: https://librus.elevato.net/pl/pracownik-help-desk-praca-tymczasowa,ja,81
      2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną online.
      3. Do tygodnia wrócimy do Ciebie z informację zwrotną.

      Dołącz do naszego #inspirującego zespołu!
      Odwiedź naszą stronę kariery i dowiedz się o nas więcej - www.librus.pl/kariera

      Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • Pierwszy post
        Ostatni post
      FAQ | Kontakt | Regulaminy | By NodeBB | 2025 © nowaRobota.pl