Zlecenia, Praca - nowaRobota.pl
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

    Specjalista ds. budowania relacji z klientem z orzeczeniem o niepełnosprawności - praca zdalna dla osób z całej Polski

    Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Sprzedaż
    1 Posty 1 Uczestników 3 Wyświetlenia
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • R Niedostępny
      RekrutacjaBPO
      ostatnio edytowany przez

      successful-young-entrepreneur-meeting-with-mature-investor-co-working-2048x1365.jpg

      BPO NETWORK Sp. z o.o.

      Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także wsparcie w uzyskaniu dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług, a także pełen zakres szkoleń dla pracowników, managerów lub całych firm.

      Dla pracowników oferujemy pełną opiekę, stały kontakt, dostęp do psychologa, kadr, prawnika itd.

      Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.

      Poszukujemy pracownika na stanowisko:

      Specjalista ds. budowania relacji z klientem z orzeczeniem o niepełnosprawności

      Miejsce pracy: Praca zdalna dla osób z całej Polski

      Wymagane kwalifikacje i doświadczenie:

      ● Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

      ● **Wykształcenie wyższe, inżynierskie (preferowane

      kierunki: elektrotechnika/energetyka/automatyka lub pokrewne)

      ● Dobra znajomość języka angielskiego**

      ● Znajomość środowiska Windows i pakietu Office

      ● Sprawna obsługa komputera

      ● Rozumienie zagadnień związanych z obsługą zamówień, ich analiza i weryfikacja

      ● Rozumienie potrzeb klienta i umiejętność podejmowania dyskusji na temat realizowanych zadań

      ● Przestrzeganie procedur związanych z realizacją zamówień

      **● Wysokie zdolności organizacyjne

      ● Znakomite zdolności komunikacyjne

      ● Umiejętność pracy pod presją, samodyscyplina i elastyczność**

      ● Mile widziana znajomość SAP

      Zakres obowiązków:

      ● Praca w narzędziu Salesforce -wgrywanie plików oraz uzupełnianie brakujących danych we współpracy z handlowcami:

      • Tworzenie komentarzy oraz tasków pod poszczególne case

      • Weryfikacja dokumentacji serwisowej i projektowej

      • Stały kontakt z inżynierem sprzedaży w celu kompletowanie dokumentacji i danych zgodnie z wymaganiami

      • Ustalanie właściciela zamówienia w przypadku przesłania zlecenia przez klienta na Poland Help Desk

      • Opisywanie zamykanych spraw, dubli oraz przekazywanych case do innych działów

      • Podpinanie umów pod sprawy, które tego wymagają

      • Uzyskiwanie akceptacji Kredyt Klienta na termin płatności do konkretnego zlecenia

      • Tworzenie kont klienta na platformie LEAP (gdy brak Klienta w SAP)

      • Kontakt z działem prawnym dotyczącym opiniowania zleceń, na których zawarte są OWZ i kary klienta tj.:

      • Weryfikacja Umów oraz innej dokumentacji kontraktowej w współpracy z działem prawnym

      • Kontakt z klientem, uzyskiwanie:

      ◦ zgody na termin płatności

      ◦ korekty zamówień np. gdy jest niezgodna z zapisami oferty, np. terminy dostawy gwarancji
      akceptacja OWS

      ◦ zgody na przesyłane faktur drogą elektroniczną lub potwierdzenie adresu do wysyłania faktur

      ◦ aktualizacja osób autoryzowanych składania podpisu na zamówieniu

      ● Raportowanie postępu rejestrowanych zamówień i projektów w pliku EXCEL

      ● Koordynowanie pracy pomiędzy różnymi działami, zapewniając efektywną współpracę

      ● Monitorowanie procesu podpisywanych umów i zamówień

      Oferujemy:

      **● Pracę zdalną

      ● Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy

      ● Umowę na okres próbny 3 miesięcy

      ● Kolejna umowa będzie na czas nieokreślony**

      ● Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN

      ● Opiekę ze strony BPO Network

      **● Premię roczną

      ● Dodatkowe dni wolne Health Care

      ● Podwyżki co roku**

      ● Możliwość rozwoju

      ● Możliwość awansu

      ● Szkolenia językowe i inne

      Kontakt w sprawie oferty pracy:

      Ilona
      798 951 967

      rekrutacja@bponetwork.pl

      ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA

      Aplikuj teraz

      Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

      ABY SPRAWDZIĆ CZY OGŁOSZENIE JEST JESZCZE AKTUALNE, ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ
      http://www.bponetwork.pl/oferty-pracy

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • Pierwszy post
        Ostatni post
      FAQ | Kontakt | Regulaminy | By NodeBB | 2025 © nowaRobota.pl