Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
- 
 Do Twoich zadań należeć będzie: badanie potrzeb Klientów i nowych możliwości biznesowych (Klienci B2B), 
 telefoniczny kontakt z potencjalnymi Klientami – cold colling,
 informowanie Klientów o aktualnej ofercie produktów i usług,
 promowanie usług, takich jak: sprzedaż systemów IT (m.in. oprogramowanie ERP dla biznesu, administracji, medycyny, gastronomii),
 udział w realizacji kampanii sprzedażowych,
 współpraca z handlowcami,
 raportowanie prowadzonych aktywności.Czego będziemy od Ciebie oczekiwać: łatwości w nawiązywaniu kontaktu z Klientem - wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych, 
 umiejętności budowania relacji z Klientem,
 zaangażowania w powierzone obowiązki,
 proaktywnej postawy w działaniu.Mile widziane: doświadczenie w kontakcie z Klientem biznesowym, 
 doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
 doświadczenie w sprzedaży.Co Tobie oferujemy: umowa zlecenie – Ty decydujesz, ile i kiedy pracujesz, 
 możliwość zarobienia dodatkowej gotówki pomiędzy zajęciami na studiach 
 elastyczne godziny pracy,
 wdrożenie i przygotowanie do pracy na samodzielnym stanowisku,
 możliwość uczenia się i zdobywania nowych umiejętności w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych – dbamy o talenty w naszej organizacji,
 możliwość przedłużenia współpracy na dłuższy okres, jeśli okaże się, że świetnie sobie radzisz!
 zgrany i fajny zespół w pakiecie LINK do aplikowania: https://short.sg/j/17557078