Zlecenia, Praca - nowaRobota.pl
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

    Starszy Specjalista ds. Strategii Marketingowej / Warszawa

    Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Inne
    marketingwarszawa
    1 Posty 1 Uczestników 1.2k Wyświetlenia
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • HeadhunterH Niedostępny
      Headhunter
      ostatnio edytowany przez

      TVN Grupa Discovery

      Zakres obowiązków

      • Opracowanie strategii komunikacji nachodzących programów TVN Grupa Discovery (TVN), TTV oraz Player) należących do pełnego spektrum gatunków treści, od reality show (np. Paradise Hotel, Żony Miami) po seriale Player Orginal (tj. Behawiorysta, Pajęczyna).
      • Bliska kooperacja z Brand Managerami, w szczególności przygotowywanie masterplanów kampanii reklamowych oraz nadzór nad realizacją celów marketingowych.
      • Współpraca z Działem Kreacji, zaangażowanie w całość procesy kreatywnego – od etapu briefingu kreatywnego po ewaluację propozycji kreatywnych.
      • Przygotowywanie briefów mediowych ze szczególnym naciskiem na zdefiniowanie roli mediów oraz PR w realizacji strategii komunikacji.
      • Zaangażowanie w dyskusji z Działem Programowym, umiejętność efektywnego i przekonywującego prezentowania strategii komunikacji oraz facylitacji dyskusji.
      • Współpraca z Działem Badań, umiejętność zdefiniowania zagadnień badawczych, wyciąganie wniosków z wyników badań.

      Wymagania

      • Idealnym kandydatem/ą będzie strateg/strateżka z co najmniej trzyletnim doświadczeniem w uznanej agencji reklamowej w pracy nad samodzielnym przygotowywaniem strategii komunikacji dostosowanych do realiów polskiego rynku i konsumenta. Kluczowa jest umiejętność w tworzeniu strategii „od zera”, a nie jej adaptowaniu.
      • Wiedza z obszaru mediów (i PR), oraz badań marketingowych będzie dodatkową wartością i przewagą, doświadczenie z budowaniu pozycjonowania marek (i architektury marek) nie jest konieczne.
      • Portfolio projektów zrealizowanych dla marek/podmiotów medialnych (np. stacje TV, serwisy streamingowe, portale horyzontalne i prasa) nie jest koniecznością, aczkolwiek kandydat/a powinien dysponować wiedzą, zrozumieniem i przede wszystkim po prostu zainteresowaniem treściami popkultury i umiejętnością ich analizy.

      Oferujemy

      • pracę w międzynarodowym środowisku, w prywatnej grupie medialnej w Polsce, która jest częścią amerykańskiego koncernu mediowego Discovery;
      • zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo;
      • pracę w trybie zmianowym (w jednym tygodniu dyżur poranny, w drugim popołudniowy, co drugi weekend praca w trybie pod telefonem + drobne sprawy);
      • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny MyBenefit oraz możliwość wykupienia karty sportowej;
      • działania rozwojowe tj.: szkolenia dostępne na platformie online, 50% dofinansowanie do nauki j. angielskiego;
      • możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów;
      • przyjazną atmosferę pracy – TVN został wielokrotnie wyróżniony w konkursach na najlepszego pracodawcę w Polsce.

      Aplikuj

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • Pierwszy post
        Ostatni post
      FAQ | Kontakt | Regulaminy | By NodeBB | 2025 © nowaRobota.pl