Zlecenia, Praca - nowaRobota.pl
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

    Administrator systemów IT / Warszawa

    Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony IT / Programowanie
    administratorwarszawa
    1 Posty 1 Uczestników 1.2k Wyświetlenia
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • P Niedostępny
      PaulinaW
      ostatnio edytowany przez

      Czym się zajmujemy? Alligo Sp. z o.o. Sp. k. świadczy usługi informatyczne dla średnich i dużych przedsiębiorstw od 2005 roku. Jesteśmy zespołem specjalistów IT opiekujących się systemami / serwerami / aplikacjami na zlecenie wielu klientów - firm z różnych branż gospodarki. Zajmujemy się sprzedażą oraz administracją sprzętu i oprogramowania IT, zarządzaniem infrastrukturą serwerową. Monitorujemy m.in. dostępność, wydajność rozproszonej infrastruktury IT. Pracujemy na technologiach m.in. Microsoft, Veeam, Bitdefender, DELL, HP, Sharp i wiele innych. Firma prowadzi działalność od ponad 16 lat w zakresie kompleksowych usług informatycznych, w tym również m.in. usług tzw. helpdesk dla użytkowników końcowych. Pracujemy w stale zmieniającym się otoczeniu, co stawia przed nami nowe wyzwania i za każdym razem wzbogaca o nowe doświadczenia. Oferujemy pracę w dynamicznych zespołach.

      Zakres obowiązków

      • administracja infrastrukturą serwerową Windows Server (m.in. aktualizacje, bieżące rozwiązywanie problemów infrastruktury, konfiguracje, zarządzanie prawami dostępu);
      • utrzymanie i rozwój systemu zarządzania danymi, w tym kopii zapasowych oraz środowisk testowych;
      • wsparcie dla aplikacji serwerowych (m.in. aktualizacje, konfiguracje, wdrażanie, odnawianie licencji);
      • wirtualizacja Hyper-V;
      • współadministrowanie przydzielonymi aplikacjami biznesowymi lub systemami ERP klientów;
      • identyfikacja, diagnozowanie problemów / błędów / wydajności systemów, aplikacji oraz kontakt z dostawcami / partnerami / dystrybutorami w celu optymalizacji procesów IT;
      • dbanie o rozwój wewnętrznej infrastruktury monitoringu dla zapewnienia ciągłości działania, bezpieczeństwa i bezawaryjności;
      • odnawianie, konfiguracja i utrzymanie domen, hostingów, niezbędnych certyfikatów;
      • przygotowywanie dokumentacji projektowej, szczególnie w zakresie części technicznej i w zakresie harmonogramów projektowych oraz dalsza realizacja zadań projektowych wg ustaleń;
      • ścisła współpraca z administratorami w ramach zespołu i organizacji;
      • zaangażowanie w bezpośrednie procesy operacyjne przy wdrożeniach wg potrzeb; tworzenie zapytań handlowych o charakterze technicznym;
      • nadzór i utrzymanie dokumentacji technicznej infrastruktury informatycznej.

      Wymagania

      • specjalistyczne doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą serwerów wirtualnych i fizycznych Microsoft, Dell, IBM, macierze dyskowe, backup oraz środowiskami wirtualizacyjnymi HyperV, Azure;
      • doświadczenie w administrowaniu aplikacjami w środowisku Windows (m.in. systemy poczty elektronicznej Exchange, DNS, aplikacje biznesowe ERP);
      • znajomość zagadnień sieciowych: LAN, WAN, VPN, WiFi, niezbędna do administracji serwerami;
      • doświadczenie w pisaniu skryptów PowerShell, VBS;
      • podstawowa znajomość konfiguracji baz danych SQL;
      • mile widziana dodatkowo znajomość systemów komunikacyjnych: fax, voip, wideokonferencje, centrale telefoniczne, telefony smartfony.

      Dodatkowe wymagania to:

      • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne lub pokrewne: informatyka, elektronika, telekomunikacja;
      • minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w bezpośrednim administrowaniu serwerami w oparciu o branżowe standardy;
      • dyspozycyjność;
      • umiejętność pracy zespołowej oraz nastawienie na wymianę wiedzy podczas współpracy grupowej;
      • otwartość w porozumiewaniu się i pomoc w rozwiązywaniu problemów;
      • samodzielna organizacja pracy własnej;
      • dbanie o wyznaczone standardy obsługi klientów oraz nastawienie na optymalizację procesów działu;
      • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w tym w szczególności w zakresie dokumentacji technicznej;
      • prawo jazdy kategorii B (czynne);
      • gotowość do wyjazdów służbowych wg ustalenia (obszar całej Polski) oraz pracy w niestandardowych godzinach

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w ramach preferowanej przez Ciebie formy zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat lub współpraca B2B);
      • możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej wg uzgodnienia;
      • wymianę wiedzy technicznej w firmie, wsparcie merytoryczne od partnerów technologicznych;
      • możliwość uczestniczenia w dodatkowych projektach IT wg zmieniających się potrzeb technologicznych klientów wraz z systemem wynagradzania uzależnionym od wyników i Twojego osobistego zaangażowania;
      • indywidualny budżet szkoleniowy;
      • niezbędne narzędzia pracy;
      • dofinansowanie zajęć sportowych (karta Multisport);
      • dobrą atmosferę pracy oraz pracę w zaangażowanym zespole;
      • atrakcyjną lokalizację blisko stacji metra w Warszawie oraz możliwość pracy zdalnej.

      Aplikuj

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • Pierwszy post
        Ostatni post
      FAQ | Kontakt | Regulaminy | By NodeBB | 2025 © nowaRobota.pl